Alles over het bestellen van artikelen

Bestellen gaat heel eenvoudig in onze webshop. Door middel van de bestelknoppen bij de producten kun je deze in de winkelwagen plaatsen. In de winkelwagen kun je je bestelling nog aanpassen, zoals het aantal wijzigen of een artikel toevoegen of verwijderen.

Bij het bestellen en afrekenen vragen wij om een aantal gegevens. Je hoeft niet persé een account te hebben om te kunnen bestellen. Controleer je gegevens en email-adres goed voordat je de bestelling plaatst. Je gegevens worden via een beveiligde verbinding verzonden.

Het aanmaken van een account geeft echter voordelen. Je hoeft je gegevens maar éénmalig in te vullen, je kunt een wensenlijstje bijhouden, je bestelhistorie raadplegen en je hebt de mogelijkheid om een complete bestelling opnieuw in te geven met één druk op de knop!

Bestellen

Ben je klaar met het selecteren van de gewenste producten en stemt je voorlopige bestelling je tevreden? Klik dan op de "verder naar bestellen" knop. Je komt dan in een scherm terecht waarin je de door jou uitgezochte artikelen netjes op een rijtje ziet staan.

Druk vervolgens op de "bestellen" knop om door te gaan naar het menu, waar je je gegevens in kunt vullen die nodig zijn om je bestelling te verwerken tot een order. Wil je je order laten versturen naar een ander adres? Dat is mogelijk. Vul het andere afleveradres hier in.   

Daarna kom je in het betaalscherm terecht waar je een betaalmethode kunt kiezen om je bestelling af te rekenen. 

Als je verder gaat krijg je nog één keer een overzicht van alle gegevens die zijn ingevuld - na het klikken op de "kopen" knop, is je bestelling definitief en gaan wij ermee aan de slag!

Prijzen inclusief BTW

Alle genoemde prijzen zijn altijd inclusief BTW.

Bestelbevestiging en factuur

Van een bestelling ontvang je altijd een bestelbevestiging per email (naar het door jouw opgegeven email adres). De bevestiging volgt vrijwel direct na je bestelling. Als je deze bevestiging niet hebt ontvangen kun je contact opnemen via het contact formulier; controleer wel even of je bevestiging niet in de ongewenste email (spam) terecht is gekomen! Bij de bestelbevestiging zit ook direct een PDF bestand met de factuur.

Bestelling wijzigen

Je kunt je bestelling altijd kosteloos wijzigen. Neem daarvoor contact op met onze klantenservice – voor alle communicatie vragen wij je het bestel- of factuurnummer te vermelden! Het makkelijkste is echter het invullen van een contactformulier binnen je eigen account: wij krijgen dan je verzoek binnen als "ticket".

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »