Klachten

Klachten:

Het kan zo zijn dat je niet tevreden bent over een product, de gang van zaken, de communicatie of iets anders.

Wij hebben altijd de insteek: "sprekende mensen zijn te helpen".

 

Graag kijken wij samen met U hoe we het probleem op kunnen lossen.

 

Wanneer we niet tot een oplossing komen:

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.

Je kan daar je klacht deponeren via dit platform van de Europese Unie tenzij je klacht nog niet elders in behandeling is.

Ook zijn we op dit moment (26-10-2017) bezig om het WebwinkelKeur aan te vragen. Zodra onze aanvraag is goedgekeurd en we het keurmerk mogen voeren, zal ook Stichting WebwinkelKeur bemiddellen bij eventuele geschillen

 

Uiteraard gaan wij er van uit dat dit niet nodig zal zijn en we er onderling uitkomen!

.

Geen producten geselecteerd.