Geen mails, maar tickets!

Geen mails, maar tickets!

Vragen over je bestelling, levertijden of artikelen die je mist in ons assortiment? Laat het ons weten via een ticket!

Tickets!

"Ik heb een vraag.."

Het kan natuurlijk voorkomen dat je iets wilt weten over een artikel, of dat je een vraag hebt over een bestelling of dat er iets niet helemaal duidelijk is. Vroeger stuurde je dan een mail.

Nu hoeft dat niet meer! Want je kunt ons bereiken door via de site een ticket aan te maken!

Wat is een ticket?

Volgens de Dikke van Dale is een ticket:

  • een vervoersbewijs voor een schip, vliegtuig, trein of ander middel van openbaar vervoer.
  • een toegangsbewijs.

Wikipedia voegt daar nog drie betekenissen aan toe: 

  • een Juridisch ticket
  • een E-ticket
  • "Ticket", een televisieprogramma van de VRT en AVRO

Ons ticket wordt niet genoemd. Een ticket is namelijk ook een directe digitale melding oftewel bericht van een klant of bezoeker van de website wat naar de in-box van de webshop wordt gestuurd en daar als taak binnenkomt. 

Hoe werkt het?

Bij Modelbouwverf is het mogelijk een ticket aan te maken in het dashboard van je eigen account. 

Je kunt daar heel makkelijk via het kopje "Mijn Tickets" kiezen voor de optie "nieuw ticket". Hiermee maak je een nieuwe melding aan die je meteen kunt indienen omdat er een koppeling plaatsvindt met jouw gegevens. Zodra jij je bericht hebt verstuurd, komt het bij ons binnen als taak in ons systeem. 

Er zijn een aantal voordelen te benoemen voor het gebruik van dit systeem, maar het belangrijkste is wel dat wij (doordat wij een melding krijgen dat er nieuwe berichten zijn) direct kunnen reageren op je melding / vraag.

Zowel je vraag als ons antwoord zal altijd zichtbaar zijn zolang jij het wilt bewaren. Je kunt dus op elk moment nog eens rustig nalezen wat we met elkaar hebben besproken / afgesproken.

Wanneer antwoorden we?

We proberen je altijd een eerste terugkoppeling te geven (op werkdagen) binnen maximaal 48 uur. Zaterdag en zondag zijn geen werkdagen, maar uiteraard werken we alle tickets zo snel mogelijk bij!

Zowel voor jouw gemak als ons gemak vragen wij dan ook om alle vragen en opmerkingen per ticket door te geven - op die manier kunnen wij het meest efficiënt omgaan met jouw vraag! 

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »